dilluns, 24 d’octubre del 2022

Bot, el meu poble


Cristina Loscos 24/10/2022
                          
Soc nascuda i visc a Barcelona però es podria dir que una part de mi és de Bot. 

Bot es un petit poble de la Terra Alta, ocupa 34,70 km² i hi viuen uns 550 hab

Es on va néixer el meu pare i on he passat tots i els millors estius de la meva vida.

                       

                                                      Imatge de Angela Llop (CC BY-SA 2.0)-  Flickr


El poble ha canviat molt de quan jo era xiqueta. Actualment hi ha molt més turisme. Algunes de les activitats que es poder fer i visitar son:

La Via Verda de la Terra Alta es un camí de 24h que segueix part del traçat de l'antic ferrocarril. Té un total de 24 km, i és por fet a peu, amb bicicleta o cavall.

Des de l’Ermita de Sant Josep. Situada a dalt d'un turonet al peu del riu Canaletes, es poder veure les roques de la Plana, l'Agulla i la del Migdia.

Al Forat de la Donzella es pot passar un dia de pícnic i fer un bany al riu.

 

Imatge de calafellvalo (CC BY-NC-ND 2.0) - Flickr

 

A dia d’avui, segueixo anant els estius a gaudir de la tranquil·litat i dels amics,  allà em sento com a casa... 

Us convido a tots/es a anar-hi segur que us agradarà.



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions