diumenge, 24 d’octubre del 2021

LA MEVA CIUTAT

 

 Jo vaig néixer a Sabadell, però la meva ciutat es Barcelona perquè quan  jo tenia 1 any ja ens vam traslladar allà i es on he viscut pràcticament tota la meva vida.

Barcelona es una ciutat cosmopolita de 1.600.000 habitants i és la capital de Catalunya.

Barcelona té innumerables interessos culturals i històrics. La seva localització al costat del mar fa que sigui molt atractiva però també la tenim a dues hores dels Pirineus.  

Molts pintors i artistes importants van treballar aquí, però la influència de Picasso i Miró segueix sent evident a la ciutat. També podem trobar obres mestres de molts arquitectes, el més famós es Antoni Gaudí. 

Com a llocs de visita obligada trobem La Sagrada Família, La Catedral envoltada del barri gòtic, un passeig per les Rambles, el Parc Güell, La Pedrera, La Casa Milà, El Palau de la Música, Montjuïc i visites als seus museus i barris.

 Sens dubte, la seva localització, el clima, la gent, les activitats, els barris i els seus llocs d'interès, fan que no us podeu perdre la seva visita.


 

   imatge de Daniel Kraft (CC BY-SA 3.0)  https://commons.wikimedia.org/w/index.php?search=Barcelona&title=Special:MediaSearch&type=image amb llicencia (CC BY-SA 3.0)

 

 

 No podem oblidar tampoc la seva gastronomía, grans espectacles de tota mena, els espais comercials, els parcs, i les múltiples activitats per nens i joventud que ens ofereix la ciutat. 

Espero que gaudiu de la ciutat !

 

Isabel Cirera

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions