dissabte, 26 d’octubre del 2019

Badalona, la meva ciutat




La Rambla de Badalona


   By Didier Descouens - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69466761


Deia Joan Manuel Serrat "que bonita es Badalona" a la seva cançó, i jo he tingut el privilegi de neixer aqui l'any 1967. 
Que us puc explicar de Badalona?, no ho se, sincerament, però tot i que no visc aqui, la considero la meva ciutat. Cada vegada que tinc una estona lliure tinc la necessitat de anar al seu carrer Del Mar, passejar veient les botigues i els seus aparadors, menjar un frankfurt a la plaça de l'Ajuntament, i com no, passar una bona estona amb els amics que encara tinc per aqui, asseguts a la Rambla i gaudint d'una cervessa ben fresqueta a l'estiu veient el mar. Us convido a fer-ho!!
La ciutat ha canviat molt, més moderna, més activa, més multicultural, en fí una ciutat del segle XXI. El que us he dit abans, si teniu la possibilitat, feu una passejada, us agradarà.

Salutacions

Xavier Serrano
Competic2-dist



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions