diumenge, 28 d’octubre del 2018

BARCELONA, UNA CIUTAT OBERTA AL MAR

Barcelona,la meva ciutat


Jo vaig néixer a Barcelona, ja fa uns quans anys, però vaig passar la meva infància a la ciutat de l'Hospitalet de Llobregat, fins que els meus pares i els meus germans ens vam anar a viure al barri de les Corts. Recordo moltes coses d'aquells anys. Per exemple, tots els diumenges el meu pare ens portava a visitar  racons de la ciutat. Moltes vegades anàvem a passejar a les conegudes Golondrines del port, al costat de la Estàtuta de Colom, i m'agradava sentir l'olor de la mar salada i com el vent ens acariciava les galtes.  Altres vegades ens portava al Parc  Güell, obra del famós arquitecte Gaudí, a la zona alta de Barcelona, i donàvem de menjar als coloms. Si voleu saber més de les Golondrines o del Parc Güell, podeu visitar aquest enllaços:


Les Golondrines 





                                                                 Llicència: CCBY - SA 3.0
                                                                               Autor: Corradox    / Font: Viquipèdia    

                
Estàtuta de Colón
                                                                  Llicència: Cc-by-sa-2.0
                                                                  Autor: Henrybergyus    / Font: Viquipèdia   


Crec que Barcelona ha canviat des de les Olímpiades de l'any 1992. La ciutat es va obrir a la mar i des de llavors fins ara, també han hagut molts canvis. La ciutat s'ha transformat en una ciutat reconeguda a tot arreu i cada vegada són més i més els turistes que arriben a visitar-la. D'una banda és positiu , però d'altra crec que estem perdem una mica la nostra identitat com a  ciutat, i això em fa una mica de pena.  De totes maneres, ÉS TANT MACA I ÉS LA MEVA CIUTAT!!

Silvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions