diumenge, 25 d’octubre del 2020

Ontinyent,de poble d'estiueig a ser el meu poble

 Ontinyent, tal com diu el títol, durant molts anys ha estat el meu poble d'estiueig, i ara ja és el meu poble. 

La família hi vam anar  un estiu , per que els meus pares havien conegut un grup de gent d'allà. Com tot que comença amb una convidada d'uns dies, durant molt anys hem anat cada estiu o cada vegada que hem pogut, com el cap d'any de l'any 2000. Quin records d'aquell Cap d'any.. 😌

Ontinyent, és la capital de comarca de la Vall d'Albaida.  Es troba a la vora del riu Clariano. El relleu majoritàriament és muntanyenc on destaca la Serra Grossa, que tanca la comarca de la Vall d'Albaida per l'oest.

Poble  amb molts interessos, que si els vols descobrir, ja val mes que portis un bon calçat, ja que om tot poble creat a una zona muntanyenca , hi h més carres amb pendent que plans. 

Aix.. com trobo a faltar , les festes de Moros i Cristians, tots dinant a casa el Rafael..Aquelles arrossos al forn, les rosquilles, anar a fer una miqueta de muntanya i tantes i tantes coses, que mai me les podran robar de dins meu. 

Autor Wikimedia Comons. Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported

Laia Nebot Soler 



    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions