divendres, 18 d’octubre del 2019

Sant Boi de Llobregat, la ciutat de les meves primeres passes i somnis.

Sant Boi de Llobregat,
la ciutat de les meves primeres passes i somnis.
Em dic Elisa Mostazo i Comas i malgrat que vaig néixer a Barcelona, la ciutat que va acollir les meves primeres passes i somnis va ser Sant Boi de Llobregat. És per això, que la considero una "ciutat mare" o ciutat natal.
Sant Boi de Llobregat és un municipi i vila que conjumina la bellesa suau del delta del riu Llobregat amb la bellesa encisadora de la muntanya de Sant Ramon amb la seva ermita al capdamunt.
A l'horitzó podem observar la muntanya de Montserrat, el Tibidabo i la Colònia Güell amb la seva cripta modernista i recinte fabril típic del segle XIX...Un horitzó ple d'històries que et fan somniar.
Com a bressol de cultures i de segles d'història, Sant Boi compta, a més a més, amb uns quants jaciments arqueològics com ara les Termes Romanes. També acull les restes de Rafael Casanova a l'església de Sant Baldiri.
Des del 1854 i fins a l'actualitat, Sant Boi també ha estat cor i batec per a la salut mental amb el Parc Sanitari de Sant Joan de Déu.
Així és Sant Boi, una ciutat acollidora que et convida a passejar per la natura i la història.







Foto realitzada per Bonaventura Leris.
Amb llicència Creative Commons tipus Amb Atribució. 
Títol: FGC_S213_St_Boi_23 Font: Flickr.com








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Resultat de les eleccions